Promocija međimurske prirodne kozmetike Lantestina
18.06.2025. 12:52h

Međimurskoj javnosti predstavljena je Lantestina, linija prirodne kozmetike koja objedinjuje tradiciju ljekovitog bilja, ekološki uzgoj i ljubav prema međimurskom krajoliku.

 Lantestinu, koja nosi prestižni NATRUE certifikat za koji je potrebno ispuniti rigorozne uvjete, proizvodi obiteljski obrt Herbaria iz Lopatinca koju već dva desetljeća, uz Bedekovićeve grabe, jedinstveno zaštićeno područje u Međimurju, vode supružnici Ivana i Tomislav s kćeri Matildom.

Vizija obitelji, s iskustvom u fitoaromaterapiji i ekološkoj poljoprivredi,  bila je stvoriti kozmetiku koja u sebi nosi sve ono najbolje iz prirode. Lantestina je certificirana linija prirodne i organske kozmetike, razvijena iz ideje da najvrjedniji sastojci dolaze iz bilja koje nas okružuje. Naša se kozmetika temelji na ekstraktima ljekovitog livadnog bilja kao što su vrkuta, čestoslavica, stolisnik, ljekovita krvara i crni sljez te na hladno prešanim uljima. Iako poznate, ove su biljke često zanemarene u kozmetičkoj industriji.

Naš je cilj to promijeniti, koristiti livadno bilje u kozmetici i educirati o njegovim benefitima – kaže Ivana Ključarić. Dodaje da se kozmetika proizvodi u vlastitom pogonu, u malim serijama, a kako bi se osigurala maksimalna svježina i posvećenost.  Međimurski župan Matija Posavec istaknuo je da iza novog brenda stoji trud, hrabrost, volja i entuzijazam i „mrvica ludosti“, potrebna za pronaći svoj put za uspjeh na zahtjevnom tržištu.

Međimurska županija stoji i ubuduće će stajati uz kreativne poduzetnike, koji kroz svoj brend promiču Međimurje i njegove vrijednosti Herbaria – rekao je župan. Podršku brendu Lantestina dao je i direktor Turističke zajednice Međimurske županije, Rudi  Grula koji je rekao kako je to pravi primjer kako se u Međimurju priroda ne koristi – već poštuje. Prirodna kozmetika poput Lantestine savršeno se uklapa u viziju Međimurja kao eko regije.  Prva smo hrvatska županija u svjetskoj mreži bioregija i upravo ovakvi projekti – autentični, održivi, lokalni – najbolji su ambasadori te priče, zaključio je.