Lara Demarin predstavlja novi spot Jeans
24.04.2025. 14:39h

“Pristaješ mi kao dobar jeans” – stih je refrena pjesme “Jeans”, pop-pjevačice Lare Demarin, autorice glazbe i teksta novog singla prožetom slojevima pop-kulture. “Jeans” stiže uoči Međunarodnoga dana traperica kao čvrsto emocionalno sidro singla i generacije mlade pulske pjevačice.

U svom novom glazbenom broju “Jeans” Lara donosi pjesmu koja je istovremeno i urbana i intimna, stilski zaigrana i tematski ranjiva, poput Salingerovog Holdena da je rođen s TikTok filterom i traper jaknom s bedževima omiljenih bendova.

“Jeans” nije uobičajeni pop singl nego o glazbenom hommageu trapericama kao kulturnom simbolu u žanru popa s prizvukom RNB-ja i afrobeata, s kojim naše područje još nije upoznato pa time donosi svježinu. Pjesma je o bezvremenskom materijalu, ali i metafora za odnose, identitet, ljubav i svakodnevne izazove u odnosima. Lara koristi “jeans” kao univerzalni znak – za ono što stoji uz tijelo i dušu, ali ponekad zna i žuljati. Upravo to sažima i njegov videospot.

Inspirirana “mitologijom jeansa” pop kulture – od Springsteenove legendarne naslovnice za “Born in the USA”, Bowiejevog “Blue Jeana”, preko Lane Del Rey pa sve do domaćih Neki to vole vruće (“Jeans generacija”) Elementala (“Romantika”) i Danijela Popovića (“Ma daj obuci levisice”) – pjevačica otvara prostor spoja glazbe, mode, identiteta i osjećaja.

Singl nagovješćuje Međunarodni dan traperica (Denim Day) – dan koji se globalno obilježava posljednje srijede u travnju kao čin solidarnosti sa ženama žrtvama seksualnog nasilja. Pjeva o intimnoj privlačnosti, o fizičkoj i emocionalnoj vezi, ali ne kroz prizmu podložnosti, nego kroz žensko iskustvo želje, slabosti, ali i moći izbora. Lara je naratorica – nosi jeans jer hoće, jer se u njemu osjeća samouvjereno i dobro. Jeans je simbol borbe, ali i stila, Jeans je pjesma o ljubavi koja žari – i o slobodi da odlučimo što s tim.